Klacht POSTNL: Status pakketjes bezorgd, maar niet afgeleverd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333027
Gebruiker
mo1804
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag, vandaag zouden er 3 pakketjes komen tussen 11:15 en 13:15 uur. Om half 11 kreeg ik melding dat de pakketjes afgeleverd waren. Telefonisch contact opgenomen en kreeg te horen dat ze vooraf al zijn ingescand om tijd te besparen en dat we moesten wachten tot 13:15 uur. Om 13:30 uur nog niks ontvangen en weer telefonisch contact opgenomen. Te horen gekregen dat bezorger vast stond in verkeer, maar onderweg is. Vervolgens om 17:00 uur nog niks ontvangen. Opnieuw gebeld en nou moeten we ineens wachten tot morgen. Wij zitten al de hele dag voor niks thuis en we kunnen niks meer volgen omdat de pakketjes op afgeleverd staan. Plus telefonische klantenservice geeft valse info en je word afgescheept.

De oplossing

Wij willen zo snel mogelijk de pakketjes ontvangen en een vergoeding krijgen, omdat ik de hele middag vrij heb moeten nemen op het laatste moment om de pakketjes in ontvangst te kunnen nemen en voor niks dus thuis gezeten.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van der Hert,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw gegevens heb ik in het systeem gekeken en zie inderdaad een scan dat deze op 19 november zijn bezorgd. U heeft deze pakketten tot op heden nog niet ontvangen, het kan ook mogelijk zijn dat de buren deze hebben aangenomen. Mocht u niks hebben ontvangen dan hoor ik graag van u, ga ik hier een melding van maken. U kunt daarnaast het beste contact opnemen met de afzender, die kan volgens internationale richtlijnen hier een melding van maken bij de postorganisatie die het heeft verzonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    mo1804
    Datum
    Ik heb de pakketjes een dag later ontvangen, maar aangezien ik ze niet kon volgen en dus niet wist hoelaat ze kwamen heb ik weer een dag thuis moeten zitten. Ik ga hier niet mee akkoord. Jullie hebben de pakketjes als afgeleverd ingescand terwijl ze helemaal niet afgeleverd waren. Ik wil compensatie voor de 2 dagen dat ik thuis heb moeten zitten van me werk.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Hert,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Het kan enkele keer voorkomen dat de bezorger een verkeerde scan maakt. Mijn excuses hiervoor. Helaas kan ik je geen compensatie aanbieden voor deze kosten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mo1804
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen