Klacht POSTNL: Status van track en trace fout: ik heb NIETS ontvangen!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 368539
Gebruiker
deetour
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zending heet bezorgd maar ik heb niets ontvangen. Ook geen ahfaalbericht

De oplossing

traceren. Het gaat om een apparaat van 500 euro

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Goed dat u even contact opneemt. Mocht u het pakket nog steeds niet hebben ontvangen kunt u hebt beste even contact opnemen met de afzender. Die kan hier als opdrachtgever een melding van maken zodat we dit kunnen controleren bij de bezorger. Hopelijk weet u zo snel meer.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
deetour
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waarom moet dit via de verzender? Mijn transactie met zender is klaar. Postnl heeft met de track code alle informatie om tot actie over te gaan. Ik ben geheel niet tevreden
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?