Klacht POSTNL: steeds weer een dag uitstel van bezorging.....je zal maar op iets belangrijks wachten!

Caliber

steeds weer het zelfde .......dag in dag uit....
pakket met ontkalker

19:39

Zending is bij PostNL
vr 23 nov.
06:44

Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces

informeren hoe dit toch steeds weer kan...

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een vertraagde zending op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen.
    Op onze website geven wij zo nauwkeurig mogelijk het verwachte tijdstip van bezorging aan. De pakketbezorger is echter afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele vertragingen in de route.
    Als dit voorkomt begrijp ik dat dit voor u vervelend is. Ik kan dit helaas niet herstellen, maar PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. In het systeem zie ik dat uw pakket inmiddels is afgeleverd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.