Klacht POSTNL: steeds weer een dag uitstel van bezorging.....je zal maar op iets belangrijks wachten!

Klachtnummer
# 334538
Gebruiker
Caliber
Datum
1 reactie

Details

De klacht


steeds weer het zelfde .......dag in dag uit....
pakket met ontkalker

Datum
Tijd
Plaats
Status

di 27 nov.
14:00

NL
Bezorging is vertraagd
ma 26 nov.
14:00

NL
Bezorging is vertraagd
za 24 nov.
14:00

NL
Bezorging is vertraagd
vr 23 nov.
19:39

NL
Zending is bij PostNL
vr 23 nov.
06:44

Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces

De oplossing

informeren hoe dit toch steeds weer kan...

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,


    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een vertraagde zending op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen.
    Op onze website geven wij zo nauwkeurig mogelijk het verwachte tijdstip van bezorging aan. De pakketbezorger is echter afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele vertragingen in de route.
    Als dit voorkomt begrijp ik dat dit voor u vervelend is. Ik kan dit helaas niet herstellen, maar PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is. In het systeem zie ik dat uw pakket inmiddels is afgeleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen