Klacht POSTNL: stel onderzoek in of vergoed de vermiste inhoud.

Klachtnummer
# 259310
Gebruiker
fanaat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb voor mijn hobby enkele onderdelen in Duitsland besteld.
Afgelopen vrijdag 14-04 is de gewatteerde enveloppe met voldoende
frankering aangekomen.
Maar helaas was de inhoud GESTOLEN.
Enveloppe aan de bovenkant opengesneden en weer dichtgeplakt,
zonder de inhoud.
Post bezorger op aangesproken en deze heeft de enveloppe
gewaarmerkt dat de enveloppe leeg was.
Gelijk de Post klanten service gebeld,en daar word je alleen maar honds behandeld.
Dan had ik het maar moeten verzekeren en we kunnen niets voor u doen,liet
men duidelijk weten.
Duidelijk was dat frankering niet voldoende is maar dat je alles moet verzekeren.
Dan vraag ik mij toch af waarom ik het frankeer ?
Verder wordt er geen onderzoek ingesteld,je kunt ook niets meer navragen.
Het komt erop neer dat je dank zij de POST nl je spullen kwijt bent,gestolen
door wie dan ook.
Bij mijn weten heeft Post.nl een bezorg plicht,daar betaal ik voor.
En mag ik van Post nl verwachten dat ze een onderzoek instellen?
andre

De oplossing

stel een onderzoek in of doe navraag en scheep de mensen niet af met loze
kreten van dan had u het maar moeten verzekeren.
Kletskoek,jullie hebben een correcte bezorgplicht.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Gombos,

    Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u een beschadigde en geopende zending heeft ontvangen zonder de bijbehorende inhoud. Ik kan me goed voorstellen dat u hier erg teleurgesteld en boos over bent. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

    Omdat briefpost niet te traceren is, kunnen we helaas niet achterhalen wat er precies misgegaan is. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de sortering en bezorging op uw adres zodat we hier extra aandacht aan zullen besteden. Briefpost zonder aanvullende dienst is niet verzekerd tegen schade of vermissing. Tot mijn spijt kan ik hierdoor in de vorm van een vergoeding of onderzoek helaas niets voor u betekenen. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mocht u desondanks toch opnieuw onregelmatigheden constateren vernemen we dit uiteraard graag van u.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?