Klacht POSTNL: Stempas 23 mei niet ontvangen.

sad Niet opgelost
E. Bouw

Stempas voor 23 mei niet ontvangen...zoveelste keer dat er post niet aankomt.

Stempas bezorgen zodat ik 23 mei kan stemmen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw stempas. Deze heeft u nog niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u de stempas niet heeft ontvangen. Deze zou afgelopen 2 mei bij u bezorgd moeten zijn. Ik maak hier dan ook graag een klacht over aan. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

* uw e-mailadres

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Briefpost kan ik helaas niet traceren, om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de reden is dat deze stempas niet is aangekomen. Ik heb uiteraard wel een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. Mocht u in de toekomst ook nog post van andere adressen ontvangen dan wil ik u vragen om de post te bewaren en dit ook bij ons te melden. We kunnen dan controleren of het door ons is afgeleverd en door middel van de bezorgdatum de postbode hierop aan laten spreken.

E. Bouw
Geen idee of er een oplossing komt? Deze week weer mijn post bij de buren terwijl het gewoon bij ons door de brievenbus past. Dit gebeurt bij meer mensen bij ons in de straat.