Klacht POSTNL: Sticker herstel retour huisadres

Anna

Ik heb duet afgelopen jaar best vaak post ontvangen met een herstel/retour huisadres sticker. Mijn NAW gegevens kloppen. En dan is op de sticker aangekruisd 'Herstel aan geadresseerde'. Erg vervelend want daardoor kwam het te laat en liep post door elkaar.

Een melding maken en onderzoek starten. Ik wil dit liever niet weer!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u regelmatig post ontvangt met daarop een herstel/retour sticker. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Deze sticker wordt op uw post geplakt omdat, door een fout tijdens de postverwerking, uw brief gesorteerd is voor een andere straat/wijk dan de uwe. Uw brief heeft daarop deze sticker gekregen en is vervolgens opnieuw gesorteerd. Uw post is dus niet op een ander adres bezorgd, want de fout is tijdig ontdekt, echter is uw post hierdoor inderdaad vaak wel wat langer onderweg.

Omdat u aangeeft dat dit vaker gebeurt ga ik hier een melding van maken zodat we kunnen onderzoeken waardoor dit steeds gebeurt en kunnen we de nodige maatregelen nemen. Hierop volgt geen terugkoppeling. Wel mag u verwachten dat de situatie verbetert.