Klacht POSTNL: Stop met Hermes en bezorg je pakketten nu eens goed

ODND

Wij zijn zakelijke klant van postnl. Wij versturen wekelijks veel pakketten naar Duitsland en hiervoor maakt PostNL gebruik van Hermes in Duitsland.

Echter regent het klachten over Hermes, en hebben wij ook meerdere malen per maand te maken dat een adres als onbekend word aangemerkt, terwijl je op google maps gewoon het huis letterlijk ziet staan.
Daarbij vermelden wij bij elke zending het e-mail adres en telefoonnummer van de klant.

PostNL moet eens gaan nadenken om een andere partner te kiezen in Duitsland. Via de klantenservice geen gehoor, en een klachtenformulier is niet te vinden op hun website, via de zakelijke klantenservice kon er geen klacht worden aangemaakt?.

Geachte heer, mevrouw Bronsgeest,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht via deze website. U geeft hierin aan dat er al meerdere malen iets mis is gegaan met de zakelijke pakketten die u heeft laten versturen naar Duitsland en via Hermes bezorgd worden. U heeft al meerdere malen contact gehad met de zakelijke klantenservice, echter zit er geen verbetering in. Graag informeer ik u hierover.

Wanneer u een zakelijke klacht heeft, kan ik niets voor u betekenen en moet ik u opnieuw verwijzen naar onze collega’s van PostNL Zakelijk. Zij weten wat hierin verder mogelijk is en kunnen u verder informeren.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL

ODND
Klaarblijkelijk is het voor PostNL makkelijker om je van het kastje naar de muur te sturen, aangezien de zakelijke klantenservice ook niets kan betekenen en mijn klacht niet in behandeling wilt nemen terwijl ik een contract heb met PostNL