Klacht POSTNL: Stop met Hermes en bezorg je pakketten nu eens goed

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 303810
Gebruiker
ODND
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij zijn zakelijke klant van postnl. Wij versturen wekelijks veel pakketten naar Duitsland en hiervoor maakt PostNL gebruik van Hermes in Duitsland.

Echter regent het klachten over Hermes, en hebben wij ook meerdere malen per maand te maken dat een adres als onbekend word aangemerkt, terwijl je op google maps gewoon het huis letterlijk ziet staan.
Daarbij vermelden wij bij elke zending het e-mail adres en telefoonnummer van de klant.

De oplossing

PostNL moet eens gaan nadenken om een andere partner te kiezen in Duitsland. Via de klantenservice geen gehoor, en een klachtenformulier is niet te vinden op hun website, via de zakelijke klantenservice kon er geen klacht worden aangemaakt?.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Bronsgeest,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht via deze website. U geeft hierin aan dat er al meerdere malen iets mis is gegaan met de zakelijke pakketten die u heeft laten versturen naar Duitsland en via Hermes bezorgd worden. U heeft al meerdere malen contact gehad met de zakelijke klantenservice, echter zit er geen verbetering in. Graag informeer ik u hierover.

    Wanneer u een zakelijke klacht heeft, kan ik niets voor u betekenen en moet ik u opnieuw verwijzen naar onze collega’s van PostNL Zakelijk. Zij weten wat hierin verder mogelijk is en kunnen u verder informeren.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ODND
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klaarblijkelijk is het voor PostNL makkelijker om je van het kastje naar de muur te sturen, aangezien de zakelijke klantenservice ook niets kan betekenen en mijn klacht niet in behandeling wilt nemen terwijl ik een contract heb met PostNL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen