Klacht POSTNL: stop veranderen bezorg moment of kom de afgesproken tijd na.

niet oké!!

pakket zou bezorgd worden tussen 9.45 en 12.15 zag om 10.00 dat bezorg moment is verplaatst naar 14,40-16.40. .om 14.25 bericht in brievenbus "We hebben je gemist" Onzin was thuis is niet aangebeld en bezorger weinig geduld als je van 1 hoog naar beneden moet komen. Dit is echt waardeloos .

de bezorger aanspreken op zijn bezorg tijd en geduld.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat u alleen een briefje in uw brievenbus heeft ontvangen. Ik begrijp dat de bezorger niet aangebeld heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het aangegeven tijdvak voor de bezorging van een pakket is altijd een indicatie. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het soms gebeuren dat de chauffeur eerder of later aan uw adres toe is dan het tijdvak aangeeft of dat het tijdvak aangepast wordt.

Uiteraard dient de bezorger wel aan te bellen. Ik wil graag een melding maken om de bezorger aan te spreken omdat er niet aangebeld is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace-code van het pakket?

- Werkt uw deurbel goed?

- Wat is uw e-mailadres?