Klacht POSTNL: stop veranderen bezorg moment of kom de afgesproken tijd na.

Klachtnummer
# 439515
Gebruiker
niet oké!!
Datum
1 reactie

Details

Klacht

pakket zou bezorgd worden tussen 9.45 en 12.15 zag om 10.00 dat bezorg moment is verplaatst naar 14,40-16.40. .om 14.25 bericht in brievenbus "We hebben je gemist" Onzin was thuis is niet aangebeld en bezorger weinig geduld als je van 1 hoog naar beneden moet komen. Dit is echt waardeloos .

Gewenste oplossing

de bezorger aanspreken op zijn bezorg tijd en geduld.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat u alleen een briefje in uw brievenbus heeft ontvangen. Ik begrijp dat de bezorger niet aangebeld heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het aangegeven tijdvak voor de bezorging van een pakket is altijd een indicatie. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het soms gebeuren dat de chauffeur eerder of later aan uw adres toe is dan het tijdvak aangeeft of dat het tijdvak aangepast wordt.

    Uiteraard dient de bezorger wel aan te bellen. Ik wil graag een melding maken om de bezorger aan te spreken omdat er niet aangebeld is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace-code van het pakket?

    - Werkt uw deurbel goed?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen