Klacht POSTNL: Storing labelprint terwijl het systeem je wel eerst laat betalen

Mindfulness

Beste dames en heren,

Wat ik vreemd vind dat , zoals ik nu lees op diverse storings Forums , de Postnlstoring inmiddels een bekend euvel is.
Uw systeem meldt direct de storing van het niet aanmaken van een label, niet beschikbaar via uw site zowel als niet ontvangen van een email dus geen label bijlage.
Dat u meldt dat de betaling wel binnen is en ik 2 weken moet wachten is toch wel schandalig.

Als uw perfecte signaleringssysteem in 1 seconde kan speuren dat er een storing is , kan dat systeem ook zo gemaakt worden dat niet eerst in het proces de klant in staat wordt gesteld te betalen en dan maar via een formulier
moet wachten of het geld retour komt .

Het is dat ik als veel gebruiker van pakketten weet wat ik moet doen ( heb van alles van dit dubieuze postnl gedoe als bewijs direct print screens gemaakt ) echter een niet handige zit mijn zijn/haar handen in het haar .
Ik zie ook al berichten op Forums dat klanten hun geld niet terug hebben gekregen, dat kan toch niet waar zijn ??

Ik wacht af,

vriendelijke groet

Uw systeem per direct wijzigen, als er labelprint storingen zijn weet postnl dat direct maar laat toch de klant eerst betalen en dan pas krijg je een storingsmelding waarbij de klant via een restitutieformulier moet bedelen om zijn geld. Dit zijn nota bene onrechtmatig ontvangen betalingen , waarbij het nu zeer devraag is wat onverschuldigd al geparkeerd staat bij post nl. Doet u er niets aan dan maakt u zich schuldig aan fraude.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over ons restitutie procedure. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ons systeem is niet direct in staat een storing waar te nemen bij het aanmaken van een verzendlabel; wel zijn er checks die worden uitgevoerd tijdens het aanmaak- en betalingsproces waar een probleem kan ontstaan - deze worden dan automatisch naar u gecommuniceerd. Deze staan los van elkaar.
    Het is helaas niet mogelijk ons systeem per direct te wijzigen, zoals door u wordt verzocht. Excuses voor het ongemak.

Mindfulness
a)Er wordt geen oplossing aangeboden , sterker nog ik moet volgens de tekst van de restitutieaanvraag nog maar afwachten of Postnl tot terugbetaling overgaat. Het is een onverschuldigde betaling punt uit. b) Wat Postnl beweert is niet waar : Ons systeem is niet direct in staat een storing waar te nemen bij het aanmaken van een verzendlabel; wel zijn er checks die worden uitgevoerd tijdens het aanmaak- en betalingsproces waar een probleem kan ontstaan - deze worden dan automatisch naar u gecommuniceerd. Het is dus niet waar,een klant wordt pas geinformeerd nadat hij foutloos door het systeem is gegaan en de betaling heeft gedaan . Direct na de betaling verschijnt de melding dat er iets mis is gegaan via een automatisch bericht dat postnl gaat beoordelen of de klant recht heeft op restitutie. Kleinerend . Niets opgelost dus