Klacht POSTNL: Straf port

Klachtnummer
# 54717
Gebruiker
Arendse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik weet niet waarover ik strafport moet betalen
Ik weet niet waarover ik strafport moet betalen
Ik weet niet waarover ik strafport moet betalen

De oplossing

duidelijkheid

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Janssen,Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u graag wil weten voor welke zending u portokosten heeft ontvangen.Zoals we telefonisch hebben besproken betreft dit een zending om de telefoongids/ gouden gids aan te vragen. Hierop heeft u per abuis geen zegel geplakt terwijl dit een postbus adres betreft. Alleen bij een antwoordnummer is het niet nodig om een zegel te plakken.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen