Klacht POSTNL: Strafport D03.l40404.002794

Bert

Ik krijg een brief om strafport te betalen en in de brief staat dat ik het poststuk kan bekijken, maar ik krijg een melding dat het poststuk niet zichtbaar is. Deze brief is nu voor de derde keer gestuurd. Voor mij een reden om geen strafport te betalen. Oplossing geef mij inzicht in de het stuk en als het mijn fout is ben ik bereid om te betalen.
Ik reken op een oplossing.

Geachte heer Roest,Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het feit, dat u meerdere portokaarten van ons heeft ontvangen en dat het onduidelijk is om welke zending dit gaat.Ik zou heel graag van u de betaalcode van deze portokaart van u ontvangen, zodat ik het een en ander voor u na kan kijken. Deze gegevens kunt u afgeschermd doorgeven via de Klachtcompleetpagina.Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Annet
    Bert
    code van 12-2-2014-N0l.l40212.006937
    code van03-3-2014=N0l.l140212.006937
    code van07-4-2014=D03.l40404.002794
    met vriendelijke groet Bert Roest
    Geachte heer Roest,Heel erg bedankt voor het sturen van de betaalcodes. Helaas heb ik u op 22 april 2014 telefonisch niet kunnen bereiken. Vandaar dat ik u via deze site een bericht toestuur.De betaalcodes die beginnen met N01…. gaan om dezelfde zending de tweede is een herinnering. Dit gaat om een zending van 23 gram die u heeft verzonden naar Univé in Eindhoven. De zending was gefrankeerd met € 0,64, terwijl het tarief voor post van 23 gram binnen Nederland € 1,28 is. Het te betalen bedrag bestaat uit het aan frankering ontbrekende bedrag, afgerond naar het eerstvolgende veelvoud van € 0,64 vermeerderd met € 1,28 administratiekosten.De betaalcode die begint met D03 betreft een andere zending die u naar Univé heeft verzonden van 28 gram waarop tevens 2 postzegels hadden gemoeten.Mocht u de poststukken nog willen bekijken adviseer ik u de codes in te vullen met de punten erbij en de letter l te vervangen door cijfer 1.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet