Klacht POSTNL: Strafport onterecht

Klachtnummer
# 144745
Gebruiker
Kha
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb onterecht een strafport kaart gekregen voor ene brief naar Duitsland. Op de scan is duidelijk te zien dat de juiste postzegel, Nederland Internationaal 1, is geplakt!

Er is geen mogelijkheid op de site om te verweren! Je kunt alleen betalen!

De oplossing

Graag de strafport laten vervallen en misschien een idee om ook een optie toe te voegen om de strafport als incorrect te melden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Heida,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u portokaart heeft ontvangen, waar u het niet mee eens bent.

    Graag wil ik u de volgende oplossing aanbieden. De kaart is onterecht naar u verzonden. U kunt de kaart daarom naar ons terugsturen door het volgende te doen: verwijder de sticker op de portokaart en schrijft u dan het volgende op de kaart: 'Afgeboekt in overleg met Klantenservice PostNL' plus de datum van vandaag. De kaart kunt u daarna naar ons terugsturen door deze in de oranje brievenbus te posten.

    Verder zal ik een melding hiervan maken richting de verantwoordelijke afdeling. U zult hierover geen verdere reactie over ontvangen. Bedankt voor het aangeven, op deze manier kunnen we het proces verbeteren.

    Mogelijk is er een betalingsherinnering naar u verzonden. Als u deze ontvangt, kunt u deze als ‘niet verzonden’ beschouwen.

    Met vriendelijke groet,
    Femke
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen