Klacht POSTNL: Strafport

Klachtnummer
# 108806
Gebruiker
Schoterpoort
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Herinnering strafport ontvangen D03.150408.005435.
De 1e brief met strafport nooit ontvangen en bij het bovenstaande nummer geen foto van de envelop van betreffende zending te vinden. Derhalve kan ik niet nazien welke post het betreft en twijfel ik over de echtheid van deze factuur.

GEWENSTE OPLOSSING Het lijkt mij redelijk in het kader van zorgvuldigheid, om het verzoek tot betaling van de strafport te laten vervallen. De betaalcode is D03.150408.005435

De oplossing

Laten vervallen van de strafport van poststuk D03.150408.005435

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw de Bruine,Volgens mijn gegevens is de door u verzonden brief helaas onvoldoende gefrankeerd was. U kunt het poststuk terug zien op onze website: www.postnl/betalen. U kunt hier nagaan naar wie u de zending heeft verstuurd, ivm privacy zal ik deze gegevens niet openbaar op internet noteren.De portokosten bestaan uit het ontbrekende bedrag aan postzegels, afgerond naar € 0,69 of een veelvoud daarvan, plus administratiekosten. Dit is binnen Nederland € 1,38 en naar het buitenland € 2,30. U betaalt door de portokaart te frankeren met het gevraagde bedrag en deze (zonder de adressticker) in de oranje brievenbus te doen. Frankeren mag met postzegels, maar ook met een frankeermachine Portokaarten bevatten het te betalen bedrag in euro's. Of u gaat naar www.postnl.nl/betalen. U betaalt via automatische incasso (afschrijving aan het eind van de week), maximaal 10 portokaarten per keer. Portokaart kwijt? U ontvangt 15 werkdagen (na ontvangst portokaart) een herinnering. Deze kunt u dan alsnog betalen. Er zijn dan geen bijkomende kosten.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen