Klacht POSTNL: Strafport

Klachtnummer
# 31918
Gebruiker
pietthea
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik greeg een kaart wariin gemeld werd dat ik onvoldoende gefarankeerde brief had ontvangen of verzonden. Dit wil ik graag bekijken maar kan op post.nl/ betalen niet vinden waar dit poststuk staat

De oplossing

waar vind ik dit?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Riep,U heeft een betaalverzoek ontvangen voor een onvoldoende gefrankeerde postzending. Graag informeer ik u waar u de postzending kunt bekijken.Op onze website https://www.postnl.nl/voorthuis/betalen/ kunt u de postzending bekijken waarop het betaalverzoek betrekking heeft.Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven en verzoek u de melding op deze website af te sluiten. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht u opnieuw vragen of opmerkingen hebben voor PostNL. Met vriendelijke groet, Wim
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen