Opgelost door POSTNL: Strafport

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95437
Gebruiker
lebi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Rond 13 januari heb ik een poststuk ontvangen die kennerlijk niet voldoende gefrankeerd was.

17 januari kreeg ik een kaart in de bus met het verzoek om de verschuldigde verzendkosten en administratiekosten alsnog maar even te betalen.

Ik ben het hier niet mee eens.
Als ik gelijktijdig met de onjuist gefrankeerde post deze kaart had ontvangen had had ik deze post geweigerd. nu was dat niet meer mogelijk.

De oplossing

Ik vind het een vreemde gang van zaken en verlang dat u dit verzoek tot betaling intrekt.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Het is goed voor te stellen dat u het erg vervelend is dat u een portokaartje hebt ontvangen. Aangezien u de ontvanger bent van deze zending en u geen schuld heeft aan het correct plakken van postzegels mag u van mij het portokaartje retour sturen. U kan de sticker eraf halen en erop zetten 'afgeboekt in overleg met KS'. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Lise,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    lebi
    Datum
    Dank voor de snelle afhandeling en oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lebi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen