Opgelost door POSTNL: Strafport

lebi

Rond 13 januari heb ik een poststuk ontvangen die kennerlijk niet voldoende gefrankeerd was.

17 januari kreeg ik een kaart in de bus met het verzoek om de verschuldigde verzendkosten en administratiekosten alsnog maar even te betalen.

Ik ben het hier niet mee eens.
Als ik gelijktijdig met de onjuist gefrankeerde post deze kaart had ontvangen had had ik deze post geweigerd. nu was dat niet meer mogelijk.

Ik vind het een vreemde gang van zaken en verlang dat u dit verzoek tot betaling intrekt.

Geachte heer/mevrouw,Het is goed voor te stellen dat u het erg vervelend is dat u een portokaartje hebt ontvangen. Aangezien u de ontvanger bent van deze zending en u geen schuld heeft aan het correct plakken van postzegels mag u van mij het portokaartje retour sturen. U kan de sticker eraf halen en erop zetten 'afgeboekt in overleg met KS'. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Lise,
    lebi
    Dank voor de snelle afhandeling en oplossing.