Opgelost door POSTNL: Strafporto

N. Vd Voort

Eergisteren een kennelijk niet (voldoende) gefrankeerde kaart ontvangen en vandaag een melding dat ik de kosten moet betalen, terwijl ik heb geen kans gehad om t stuk te weigeren.

Kwijtschelding portokosten

Geachte mevrouw Van der Voort,Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas. Ik begrijp dat u een portokaart heeft ontvangen voor een poststuk dat aan u geadresseerd was. Helaas heeft u geen mogelijkheid gehad om het poststuk en de bijbehorende portokaart te weigeren. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik hierop. Wij hebben een brief of kaart bij u bezorgd. Deze was onvoldoende gefrankeerd. Ik snap dat u het niet eens bent met deze portokosten, omdat u deze kaart of brief niet zelf heeft verstuurd. U mag daarom de sticker verwijderen en de kaart ongefrankeerd terugsturen met de melding 'afgeboekt in overleg met KS 06-10-2014'.Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee is afgehandeld en verzoek u vriendelijk de melding op deze site af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Tineke
    Dank voor deze oplossing