Opgelost door POSTNL: Strafporto

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 77816
Gebruiker
N. Vd Voort
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eergisteren een kennelijk niet (voldoende) gefrankeerde kaart ontvangen en vandaag een melding dat ik de kosten moet betalen, terwijl ik heb geen kans gehad om t stuk te weigeren.

De oplossing

Kwijtschelding portokosten

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Voort,Hartelijk dank voor uw melding op Klachtenkompas. Ik begrijp dat u een portokaart heeft ontvangen voor een poststuk dat aan u geadresseerd was. Helaas heeft u geen mogelijkheid gehad om het poststuk en de bijbehorende portokaart te weigeren. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik hierop. Wij hebben een brief of kaart bij u bezorgd. Deze was onvoldoende gefrankeerd. Ik snap dat u het niet eens bent met deze portokosten, omdat u deze kaart of brief niet zelf heeft verstuurd. U mag daarom de sticker verwijderen en de kaart ongefrankeerd terugsturen met de melding 'afgeboekt in overleg met KS 06-10-2014'.Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee is afgehandeld en verzoek u vriendelijk de melding op deze site af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Tineke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    N. Vd Voort
    Datum
    Dank voor deze oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N. Vd Voort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen