Klacht POSTNL: Structureel in mijn wijk slecht bezorgen van pakketten

H.F.L. van der Heijden

Op donderdag 1-2-2018 zou er een pakketje worden bezorgd maar ik was niet thuis. Briefje in de bus (helemaal goed) Maar nu komt het: Je kunt aangeven dat je het pakket op een ander tijdstip wil ontvangen. Dat wil ik dus en wel zaterdag 3-2-2018. Wat schets mijn verbazing. Ligt er op vrijdag 2-2-2018 weer een briefje in de bus, weer niet thuis kom het pakket eerste werkdag dwz Maandag maar ophalen na 15:00.
Wat is dit? Ik verwacht zaterdag 3-2-2018 mijn pakket afgeleverd en niet maandag 5-2-2018 zelf ophalen of iemand laten ophalen.
Dit is overigens niet de 1e keer dat mij dit overkomt. 1 keer kan maar niet structureel.

Ik verwacht zaterdag 3-2-2018 mijn pakket afgeleverd

Geachte heer, mevrouw Van der Heijden,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u de bezorging van uw pakket wilde wijzigen naar een andere datum, echter werd dit niet uitgevoerd op de manier waarop u dit had aangevraagd.

Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierover in mijn systeem heb staan. Heeft u voor mij de 3S-code van de betreffende zending? Kunt u verder aangeven of u ook een bevestiging van de wijziging van ons heeft ontvangen?

Ik hoor het graag van u.

Irene
    PostNL