Klacht POSTNL: Structureel in mijn wijk slecht bezorgen van pakketten

Klachtnummer
# 291728
Gebruiker
H.F.L. van der Heijden
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Op donderdag 1-2-2018 zou er een pakketje worden bezorgd maar ik was niet thuis. Briefje in de bus (helemaal goed) Maar nu komt het: Je kunt aangeven dat je het pakket op een ander tijdstip wil ontvangen. Dat wil ik dus en wel zaterdag 3-2-2018. Wat schets mijn verbazing. Ligt er op vrijdag 2-2-2018 weer een briefje in de bus, weer niet thuis kom het pakket eerste werkdag dwz Maandag maar ophalen na 15:00.
Wat is dit? Ik verwacht zaterdag 3-2-2018 mijn pakket afgeleverd en niet maandag 5-2-2018 zelf ophalen of iemand laten ophalen.
Dit is overigens niet de 1e keer dat mij dit overkomt. 1 keer kan maar niet structureel.

De oplossing

Ik verwacht zaterdag 3-2-2018 mijn pakket afgeleverd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van der Heijden,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u de bezorging van uw pakket wilde wijzigen naar een andere datum, echter werd dit niet uitgevoerd op de manier waarop u dit had aangevraagd.

    Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierover in mijn systeem heb staan. Heeft u voor mij de 3S-code van de betreffende zending? Kunt u verder aangeven of u ook een bevestiging van de wijziging van ons heeft ontvangen?

    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen