Klacht POSTNL: Structureel pakketten op ander adres afleveren

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 378106
Gebruiker
MijnkatheetMaupie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds dat ik op Maanplein 7-L woon en daar een service actief is die pakketten in ontvangst neemt, hebben we structureel te maken dat de pakketjes standaard daar afgeleverd worden en de bezorgers niet eens de moeite nemen om aan te bellen, terwijl wij wel thuis zijn. Het lijkt mij dat je eerst aanbelt dan een kaartje erin doet en naar de service dienst rijdt. Maar hier is het tegenwoordig de omgekeerde wereld en we hebben het idee dat ze de kaartjes al bij voorbaat invullen en snel in de brievenbus doen. Herhaaldelijk klacht ingediend maar dame staat je vriendelijk te woord, beloofd van alles maar het fenomeen blijft zich herhalen en de

De oplossing

Post NL moet eens duidelijk maken aan de pakket bezorgers dat er mensen thuis blijven op het tijdstip dat Post NL aangeeft dat er een pakje komt. Het niet aanbellen en maar voor het gemak kiezen en alle pakjes voor dit gebied bij de service dienst te dumpen die vervolgens bijna een postkantoor is, slaat nergens op. Dit is een toegevoegde dienst voor incidentele pakketjes van mensen die niet thuis zijn maar het frustreert enorm dat je berichtje krijgt 'pakketje is afgeleverd' en vervolgens alsnog je pakje ergens moet gaan ophalen terwijl je thuis zit te wachten!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de chauffeur niet op uw adres heeft aangebeld en het pakket direct op een ander adres in de straat heeft afgeleverd. Hierover heb ik een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de chauffeur om dit zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MijnkatheetMaupie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Punt is de oplossing en het probleem blijft bestaan. Totaal geen grip op de bezorgers ten koste van klant.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen