Klacht POSTNL: Structureel pakketten op ander adres afleveren

sad Niet opgelost
MijnkatheetMaupie

Sinds dat ik op Maanplein 7-L woon en daar een service actief is die pakketten in ontvangst neemt, hebben we structureel te maken dat de pakketjes standaard daar afgeleverd worden en de bezorgers niet eens de moeite nemen om aan te bellen, terwijl wij wel thuis zijn. Het lijkt mij dat je eerst aanbelt dan een kaartje erin doet en naar de service dienst rijdt. Maar hier is het tegenwoordig de omgekeerde wereld en we hebben het idee dat ze de kaartjes al bij voorbaat invullen en snel in de brievenbus doen. Herhaaldelijk klacht ingediend maar dame staat je vriendelijk te woord, beloofd van alles maar het fenomeen blijft zich herhalen en de

Post NL moet eens duidelijk maken aan de pakket bezorgers dat er mensen thuis blijven op het tijdstip dat Post NL aangeeft dat er een pakje komt. Het niet aanbellen en maar voor het gemak kiezen en alle pakjes voor dit gebied bij de service dienst te dumpen die vervolgens bijna een postkantoor is, slaat nergens op. Dit is een toegevoegde dienst voor incidentele pakketjes van mensen die niet thuis zijn maar het frustreert enorm dat je berichtje krijgt 'pakketje is afgeleverd' en vervolgens alsnog je pakje ergens moet gaan ophalen terwijl je thuis zit te wachten!

Mijn excuses dat de chauffeur niet op uw adres heeft aangebeld en het pakket direct op een ander adres in de straat heeft afgeleverd. Hierover heb ik een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de chauffeur om dit zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

MijnkatheetMaupie
Punt is de oplossing en het probleem blijft bestaan. Totaal geen grip op de bezorgers ten koste van klant.