Klacht POSTNL: structureel verkeerde post in de bus

Klachtnummer
# 429135
Gebruiker
e de vries
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt regelmatig post bezorgt van mensen uit de buurt, met als hoogtepunt van 5 (VIJF) verschillende adressen in 1 dag.

De oplossing

Postbezorgers aanspreken op hun gedrag of deze leren lezen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u regelmatig post van andere adressen ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u dit niet prettig vindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard dienen we actie te ondernemen om ervoor te zorgen dat de postbezorging op uw adres zal verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Zijn de verkeerd bezorgde poststukken voorzien van een PostNL Port Betaald stempel en/of streepjescode rechtsonder?
    - Op welke datum is dit voor het laatst gebeurd?
    - Voor welke adressen zijn de poststukken bestemd geweest? Ik ontvang graag het adres inclusief postcode en huisnummer.
    - Heeft u de poststukken op de juiste adressen afgeleverd of wilt u dat wij ze bij u ophalen?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    e de vries
    Datum
    geachte meneer, mevrouw
    Zoals u zult begrijpen hou ik geen administratie bij van de verkeerd bezorgde post. Ik heb de post in een postnl brievenbus gedeponeerd.
    met vriendelijke groet

    Erwin de Vries

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen