Klacht POSTNL: super klant onvriendelijk

J. van Egdom

Tijdens mij vakantie is er een pakket voor mij afgeleverd bij de buren, nou buren, 4 woningen verder.
Ik kwam 2 dagen na de bezorging terug van vakantie. Wat blijkt nu: mijn buren zijn zeker een maand op vakantie en kan ik mijn pakket dus niet ophalen.
PostNL zegt dat dit de normale procedure is ondanks dat het voor mij een zeer belangrijk pakket is.
Foei PostNL

zorgen dat ik mijn pakket krijg

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending bij één van uw buren is afgeleverd. De bezorger mag, als het geen aangetekende zending betreft, naar eigen inzicht het pakket afleveren bij één van uw buren. Dit mag in principe in de hele straat zijn, als het maar dezelfde straat betreft. De bezorger heeft dus in dit geval geen fout gemaakt. Ik hoop dat u uw pakket alsnog gauw kunt ontvangen.