Klacht POSTNL: super klant onvriendelijk

Klachtnummer
# 373808
Gebruiker
J. van Egdom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdens mij vakantie is er een pakket voor mij afgeleverd bij de buren, nou buren, 4 woningen verder.
Ik kwam 2 dagen na de bezorging terug van vakantie. Wat blijkt nu: mijn buren zijn zeker een maand op vakantie en kan ik mijn pakket dus niet ophalen.
PostNL zegt dat dit de normale procedure is ondanks dat het voor mij een zeer belangrijk pakket is.
Foei PostNL

De oplossing

zorgen dat ik mijn pakket krijg

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending bij één van uw buren is afgeleverd. De bezorger mag, als het geen aangetekende zending betreft, naar eigen inzicht het pakket afleveren bij één van uw buren. Dit mag in principe in de hele straat zijn, als het maar dezelfde straat betreft. De bezorger heeft dus in dit geval geen fout gemaakt. Ik hoop dat u uw pakket alsnog gauw kunt ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen