Klacht POSTNL: SVP pakketten afleveren op nr 9

Klachtnummer
# 303023
Gebruiker
IVECO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de pakketten worden herhaaldelijk op het verkeerde adres aangeboden/ geleverd
namelijk no 11 wij hebben 2 nummers nummer 9 = zaak
nummer 11 = het huis nummer de bezorger is van mening : het is
toch een geheel wij zien of horen het niet als er gebeld word op nr 11
omdat we bezig zijn op nr 9

De oplossing

de pakketten zijn altijd geadresseerd op nr 9
en daar kunnen wij ze ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Spalink,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u vaak uw pakketten op een verkeerd huisnummer ontvangt. Ik kan mij voorstellen dat u hier van baalt en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

    Zou u mij in een reactie op dit bericht de track & trace code van een pakket willen sturen waarmee dit is voorgevallen? Daarmee kan ik de bezorger aanspreken.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen