Klacht POSTNL: Tasje twv 150€ audi spullen nooit aangekomen op bestemming

Klachtnummer
# 404955
Gebruiker
Kurdo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Tasje twv 150€ met audi spullen verzonden, medewerker zei dat barcode er niet op blijft plakken, krijg daar in plaats een slap excuus dat het vermist is en zij niks aan kunnen doen

Gewenste oplossing

Ik wil aan de hand van fotos van het tasje het terug krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over pakket dat niet aangekomen is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat dit niet een fijne situatie is. Ik zie ook dat er al een onderzoek naar deze zending is geweest en het pakket helaas niet terug is gevonden. Ik begrijp natuurlijk ook dat u het hier niet mee eens bent, maar helaas kan ik deze uitspraak van onze onderzoeksafdeling niet veranderen. Mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen