Klacht POSTNL: Tasje twv 150€ audi spullen nooit aangekomen op bestemming

Kurdo

Tasje twv 150€ met audi spullen verzonden, medewerker zei dat barcode er niet op blijft plakken, krijg daar in plaats een slap excuus dat het vermist is en zij niks aan kunnen doen

Ik wil aan de hand van fotos van het tasje het terug krijg.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over pakket dat niet aangekomen is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat dit niet een fijne situatie is. Ik zie ook dat er al een onderzoek naar deze zending is geweest en het pakket helaas niet terug is gevonden. Ik begrijp natuurlijk ook dat u het hier niet mee eens bent, maar helaas kan ik deze uitspraak van onze onderzoeksafdeling niet veranderen. Mijn excuus voor het ongemak.