Klacht POSTNL: Te gek voor woorden

Klachtnummer
# 312692
Gebruiker
Bezorger
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Laatse weken bezorg ik de post die bij ons word bezorgd en niet voor mij bestemd.
Ben er nu wel klaar mee.

Gewenste oplossing

Zorg dat het bezorgd wordt op het adres wat erop staat

7 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Goudswaard,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u de laatste weken verkeerd bezorgde post ontvangt en die vervolgens alsnog op het juiste adres aflevert. Hartelijk dank hiervoor, ik kan me echter wel voorstellen dat u niet blij bent met deze situaite. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

    Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u:

    • Op welke datum of datums zijn de brieven verkeerd bezorgd?
    • Is de post voorzien van een PostNL Port Betaald aanduiding en/of streepjescode rechtsonder?
    • Voor welk adres zijn de verkeerd bezorgde poststukken bestemd geweest?

    Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Bezorger
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Goudswaard,

    Hartelijk bedankt voor uw toelichting. Ik kan hieruit echter niet opmaken of deze post door ons is afgeleverd. PostNL is niet de enige postbezorger in Nederland. Heeft u gezien of de melding PostNL port betaald erop stond en of er een oranje streepjescode code zichtbaar was op de foutief bezorgde post?

    Ik zie uw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Bezorger
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geacht heer Goudswaard,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u hier absoluut niet blij mee bent, ik maak hier ook graag een melding van zodat we dit kunnen bespreken met de bezorger. Mag ik hiervoor nog uw mailadres en telefoonnummer? Dan ga ik ermee aan de slag.

    Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL
  6. Auteur
    Bezorger
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Goudswaard,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb uw klacht doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging met het verzoek de betrokken medewerkers hier zo snel mogelijk op een te spreken. Bovendien zal hij/zij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd.

    We hopen dat in de toekomst geen last meer zult hebben van poststukken die verkeerd worden bezorgd. We willen u vragen direct weer contact met ons op te nemen als dit probleem zich toch weer voordoet.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen