Klacht POSTNL: Te grote pakketten in brievenbussen.

HalveBelg-47

Beste Klantenservice

Onlangs heeft een pakketbezorger(sters) van Post NL een te groot kartonnen pakket in een brievenbus gefrommeld. Men heeft die brievenbus moeten forceren om deze te openen, waarna men het pakket in een U-vorm heeft moeten buigen om het uit zijn benarde positie te bevrijden.

Met regelmaat erger ik mij aan bezorgers die met kracht te grote pakketten in brievenbussen proberen te stoppen in plaats van het persoonlijk af te leveren aan de geadresseerde op de betreffende verdiepingen, of bij afwezigheid mee terug te nemen.

Door die bezorgwijze kunnen de bezorgartikelen en de brievenbussen beschadigd raken.

Met vriendelijke groet.

Graag bezorgers(sters) daarover aanspreken.

- Is uw brievenbus beschadigd geraakt? Zo ja, wat is de schade? Kunt u hier foto's van bijvoegen? Ook ontvang ik graag een geschat schadebedrag.
    - Wat is de track & trace code van het betreffende pakket?

Bedankt voor uw reactie. Wij vroegen u deze informatie uit, zodat de klacht voor u verwerkt kon worden. Ik wil u toch vragen om de Track & Trace code van dit pakket nog toe te sturen. Hiermee kunnen wij namelijk de klacht aan de juiste bezorger koppelen en voorkomen dat dit vaker gebeurd.