Klacht POSTNL: Te grote pakketten in brievenbussen.

Klachtnummer
# 406085
Gebruiker
HalveBelg-47
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Klantenservice

Onlangs heeft een pakketbezorger(sters) van Post NL een te groot kartonnen pakket in een brievenbus gefrommeld. Men heeft die brievenbus moeten forceren om deze te openen, waarna men het pakket in een U-vorm heeft moeten buigen om het uit zijn benarde positie te bevrijden.

Met regelmaat erger ik mij aan bezorgers die met kracht te grote pakketten in brievenbussen proberen te stoppen in plaats van het persoonlijk af te leveren aan de geadresseerde op de betreffende verdiepingen, of bij afwezigheid mee terug te nemen.

Door die bezorgwijze kunnen de bezorgartikelen en de brievenbussen beschadigd raken.

Met vriendelijke groet.




De oplossing

Graag bezorgers(sters) daarover aanspreken.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Is uw brievenbus beschadigd geraakt? Zo ja, wat is de schade? Kunt u hier foto's van bijvoegen? Ook ontvang ik graag een geschat schadebedrag.
    - Wat is de track & trace code van het betreffende pakket?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Wij vroegen u deze informatie uit, zodat de klacht voor u verwerkt kon worden. Ik wil u toch vragen om de Track & Trace code van dit pakket nog toe te sturen. Hiermee kunnen wij namelijk de klacht aan de juiste bezorger koppelen en voorkomen dat dit vaker gebeurd.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?