Klacht POSTNL: Te kleine brievenbus?? Ineens??

Aneta

Al 15 jaar dezelfde grote brievenbus en nu ontvang ik ineens een briefje van de postbode in de bus dat mijn brievenbus te klein is??
Verder staat er geen enkele informatie op het briefje en kan ik ook nergens een tracking nummer vinden om te traceren waar mijn poststuk zich nu bevindt??!!
Maar nog veel vreemder is dat ik de gehele dag thuis was en ook de postbode niet de moeite heeft genomen om aan te bellen of op het raam te kloppen!!
Ik zit met smart op deze post te wachten en wilde zeker zijn dat het zou aankomen, vandaar als brievenbuspost laten verzenden en nu moet ik enkele dagen wachten?? Wat is de betekenis van enkele dagen?? Er staat werkelijk niets op het formuliertje, niet eens een nummer waar ik naar toe kan bellen??

Getracht om informatie via PostNL.nl te achterhalen, maar op de site lees ik alleen dat mijn poststuk aan pakketpost wordt overgedragen, wat nou juist NIET de bedoeling was!!

Opnieuw aanbieden op dezelfde werkdag of direct kunnen ophalen bij postagentschap!

Geachte mevrouw Jakubiec,

Uit uw verhaal begrijp ik dat u een briefje kreeg waarop stond dat uw brievenbus te klein was voor het pakje en dat u nu niet weet wat er mee aan de hand is.

Ik snap dat u hier van baalt, vooral als u speciaal bent thuisgebleven. Wanneer het pakje niet past, is het procedure het pakje mee terug te nemen en over te dragen aan de pakketdienst. Deze zal vervolgens binnen 2-3 dagen door hen worden aangeboden.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Jos