Opgelost door POSTNL: Te kleine brievenbus onterecht!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55647
Gebruiker
AB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorige week vrijdag 28 maart trof ik een briefje op de mat met de tekst;
"te kleine brievenbus". Ik heb meteen de brievenbus nagemeten en deze voldoet wel degelijk aan de juiste formaten (deze heb ik op jullie eigen website opgezocht en nagemeten!) Hoe en wanneer krijg ik mijn post???

De oplossing

Ik wil weten waar mijn post is en wanneer ik deze kan verwachten

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Butterworth,Bedankt voor uw bericht op deze website. Voor het feit dat dit briefje enige verwarring heeft opgeleverd bied ik u nogmaals mijn excuses aan.Zoals telefonisch besproken had dit inderdaad niets te maken met uw brievenbus, maar is het pakje in dit geval net te groot geweest. Dit en het feit dat de informatie op dit briefje duidelijker kan, heb ik doorgegeven om onze dienstverlening in de toekomst te kunnen verbeteren.Gelukkig is de zending inmiddels in uw bezit. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    AB
    Datum
    Pakketje is binnen en er werd netjes gebeld door PostNL. Prima afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen