Klacht POSTNL: te laat bezorgd

jeroen

Pakketje past in brievenbus zou afgelopen zaterdag bezorgd worden , dit is op zondag nog steeds niet bezorgd.
het betreft hier medische artikelen .
schandalig dat postnl zich niet aan de afspraken houd wat leveren bestelt met betrekking tot zijn klanten.

alsnog zo spoedig mogelijk bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat de inhoud medische artikelen betreft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek opstarten naar de zending.