Klacht POSTNL: te laat bezorgd

Klachtnummer
# 383538
Gebruiker
jeroen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje past in brievenbus zou afgelopen zaterdag bezorgd worden , dit is op zondag nog steeds niet bezorgd.
het betreft hier medische artikelen .
schandalig dat postnl zich niet aan de afspraken houd wat leveren bestelt met betrekking tot zijn klanten.

De oplossing

alsnog zo spoedig mogelijk bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat de inhoud medische artikelen betreft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een onderzoek opstarten naar de zending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen