Opgelost door POSTNL: Te laat bezorgen aangetekende post

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31312
Gebruiker
Ben
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Aangetekende post vrijdag 02.08.2013 verstuurd in NL, naar Duitsland.
Aangegeven bezorgtijd 2-3 werkdagen.
05.05.2013 's avonds gekeken met Track&Trace naar de bezorgdatum: 06.08.2013
06.08.2013 's middsag gekeken met Track & Trace, bezorgdatum: 07.08.2013
07.08.2013 's ochtends gekeken, bezorgdatum: 08.08.2013

Hoelang gaat dit nog door? De levertermijn van 2-3 werkdagen sowieso niet gehaald.
3 dagen moet er telkens iemand thuis blijven wachten en PostNL stelt de leverdatum maar uit. Tevens hierdoor een belangrijke afspraak niet op 07.08.2013 kunnen maken.

Ik vind dit niet kunnen.

Groet,
Ben

De oplossing

Betere indicatie van afleverdatum, stel een datum verder in de toekomst dat deze zeker te weten afgeleverd kan worden.
Vergoeding/geld terug voor het niet nakomen van de levertijd en het onnodig thuis laten wachten.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Verberkt,Hartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt me te horen dat uw zending nog niet is afgeleverd. Helaas hebben wij geen invloed op de afhandeltermijn in het buitenland. De overkomstuur wordt uiteraard in samenspraak met de buitenlandse partners gedaan, Blijkt deze na een bepaalde periode niet te kloppen , dan wordt de overkomstduur aangepast. Ook dan kan een brief door onvoorziene omstandigheden later aan komen. Helaas kan ik u hiervoor geen schadevergoeding aanbieden.
    Ik wil u namens PostNL excuses aanbieden voor het onstane ongemak en hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Ben
    Datum
    Beste Iteke,Dank u voor uw reactie.
    vanochtend voor 8.00 uur was de status afleverdatum: "vandaag", nu één uur later staat de status afleverdatum "onbekend" wat nu?
    Kunt u voor mij nakijken/contact opnemen met de buitenlandse partner en vragen wat de status is?
    Ik word er moedeloos van!!!!Groet Ben
  3. Auteur
    Ben
    Datum
    Beste Iteke,tot mijn grote verbazing is onze post net precies bezorgd.
    Ik moet toch zeggen dat het heel verwarrend is dat de datum vanochtend op "vandaag" stond en later op "onbekend" ik weet niet of jullie daar iets aan zouden kunnen doen, dit werkt namelijk verwarring en irritatie bij de klant op (verwacht ik99 vd 100 gevallen).Bij deze bedankt voor uw reactie. Klacht en postlevering is afgehandeld.Groeten Ben
  4. Auteur
    Ben
    Datum
    Klacht afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen