Klacht POSTNL: Te laat bezorgen van 2 brieven over boetes

KleineMuis#266

Veel te laat bezorgen van een brief van Euro Parking Collection PLC, waardoor ik een boete niet op tijd heb kunnen betalen, het was zelfs niet meer mogelijk de verhoging te betalen of een bezwaar op tijd in te dienen in de dienen. Een maand later kreeg ik weer een brief van het EPC waarin vermeld stond dat ik 14 dagen respijt kreeg om te betalen, maar die termijn was ook alweer ruim verstreken. Nu vrees ik nog veel hogere kosten of zelfs een deurwaarder op bezoek.

Ik wil bewijs hebben van de bezorgdata
Postnl zegt geen track en trace code voor gewone brieven te gebruiken. Maar op belangrijke post zouden ze toch op zijn minst een gewone stempel kunnen zetten met de datum, zoals vroeger. Dat had mij veel ellende gescheeld.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over twee ontvangen poststukken. Het spijt mij dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat u de bezorgdata van deze poststukken wilt weten. Briefpost heeft echter geen track en trace code en is dus niet te traceren in het postproces. Tot mijn spijt heb ik deze data daarom niet voor u en kan ik u hiermee niet helpen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.