Klacht POSTNL: Te laat bezorgen van naheffingsaanslag motorrijtuigen belasting

Klachtnummer
# 380140
Gebruiker
bigfloor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Te laat bezorgen van naheffingsaanslag motorrijtuigen belasting. En ja, ik weet dat Sandd de motorrijtuigenbelasting aanslagen verstuurd (die ik dus ook niet heb ontvangen, vandaar de naheffing die volgens de belastingdienst door PostNL wordt bezorgd). Dagtekening was 16 juli 2019, ontvangen op 24 juli 2019.

De oplossing

Uitzoeken wie de bezorger was en deze vragen waarom de envelop 10 dagen bij hem in de kast heeft gelegen, nat is geworden en allerlei vlekken erop, en toen uiteindelijk is besloten deze toch maar te bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over post die u vertraagd heeft ontvangen. De post is op 16 juli verzonden en u heeft het op 24 juli ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u de post met vertraging heeft ontvangen. Een poststuk mag na verzending er maximaal 4 bezorgdagen over doen om geleverd te worden. Dat is met dit poststuk helaas niet gelukt. Ik heb hierover een klacht ingediend. Deze klachten gebruiken we om onze interne systemen te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen