Klacht POSTNL: Te laat bezorgen van pakket

Klachtnummer
# 335227
Gebruiker
Brede14
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Te laat bezorgen pakket

De oplossing

Compensatie voor het in de winkel aan moeten schaffen van een ander cadeau ivm het anders niet in huis hebben van een cadeau voor sinterklaaso

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Herbert,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onze pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wegens de grote drukte door Black Friday, Cyber Monday en Sinterklaas is uw pakket helaas vertraagd geraakt. Uiteraard doen wij onze uiterste best om uw pakket binnen 24 uur te bezorgen, maar helaas lukt dit niet altijd. Houd er dan ook rekening mee dat wij maximaal 5 werkdagen over de bezorging van uw pakket mogen doen. Daarnaast is aansprakelijkheid voor gevolschade uitgesloten volgens de Algemene Voorwarden. U heeft dus geen recht op schadevergoeding.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen