Klacht POSTNL: Te laat bezorgen van pakket

Brede14

Te laat bezorgen pakket

Compensatie voor het in de winkel aan moeten schaffen van een ander cadeau ivm het anders niet in huis hebben van een cadeau voor sinterklaaso

Geachte heer/mevrouw Herbert,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onze pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wegens de grote drukte door Black Friday, Cyber Monday en Sinterklaas is uw pakket helaas vertraagd geraakt. Uiteraard doen wij onze uiterste best om uw pakket binnen 24 uur te bezorgen, maar helaas lukt dit niet altijd. Houd er dan ook rekening mee dat wij maximaal 5 werkdagen over de bezorging van uw pakket mogen doen. Daarnaast is aansprakelijkheid voor gevolschade uitgesloten volgens de Algemene Voorwarden. U heeft dus geen recht op schadevergoeding.