Klacht POSTNL: Te laat bezorgen

Klachtnummer
# 196819
Gebruiker
Roystraatman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje besteld, en door de afzender diezelfde dag nog verzonden. Bij de track en tracé staat wordt bezorgd op dinsdag tussen 14.00 en 16.00. Dus dan blijven we daar voor thuis. Toch voor de zekerheid nog maar eens kijken op dinsdag blijkt zonder verdere vermelding of wat dan ook het pakket vertraagd te zijn omdat het nog in het sorteerdet rum ligt. Helaas is dit niet de eerste keer dat dit voorkomt. PostNL ontdoet zich naar mijn mening van alle verantwoordelijkheid en klantvriendelijkheid. Geen excuses geen email is allemaal de verantwoordelijkheid van de klant zelf of de afzender. Terwijl PostNL toch echt diegene is die betaald krijgt voor de diensten! Het bedrijf is veel en beeld te commercieel geworden, niet de klant maar het geld staat bovenaan.

De oplossing

Doe wat je zegt en zeg wat je doet. De volgende dag bezorgen betekent ook de volgende dag bezorgen. En niet zonder verdere uitleg de dag verschuiven. Er zitten mensen op te wachten! En vooral vervolgens niet verschuilen achter honderdduizend kleine lettertjes. Hier heb je als consument helemaal niets aan!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer Straatman,

    Het spijt me te moeten lezen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en het pakket niet op de gewenste dag is afgeleverd. Ik kan mij voorstellen dat dit teleurstellend voor u is, ook omdat u er speciaal rekening mee heeft gehouden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Helaas komt het soms voor dat een pakket vertraging oploopt in het sorteercentrum en dat de geschatte afleverdatum wijzigt. Hier kan ik geen invloed op uitoefenen. Ik hoop van harte dat het pakket inmiddels bij u is afgeleverd.

    Met vriendelijke groeten,
    Donna
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen