Klacht POSTNL: te laat tot niet bezorgen van belangrijke poststukken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 413956
Gebruiker
Nancyyoni
Datum
1 reactie

Details

De klacht

te laat tot niet bezorgen van post, wij krijgen bij godsgratie 1 maal per week nog iets bezorgd en dan meestal nog na 18.00 uur hoe kan dit????????

De oplossing

uitzoeken hoe dat dit kan, dit is namelijk niet de eerste maal dat ik hierover een klacht indien

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u nog maar één keer per week, na 18:00 post ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat u gisteren contact heeft gehad met onze klantenservice. Naar aanleiding van dit contact is er een klacht geregistreerd. Mocht u geen verbetering merken, dan verneem ik dit graag.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nancyyoni
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?