Klacht POSTNL: te lang gewacht

martin kemkes

zit al 8 dagen te wachten op mijn paket twee avonden zou hij bezorgt worden nou nee bel naar klanten service kreeg frank aan de telefoon meneer vindt het dood normaal en zij mij dat ik maar moet wachten nou boos kan je me niet maken met zo;on onbeschofte antwoord

vandaag zaterdag 1 december paket af leveren

Geachte heer Kemkes,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Volgens het systeem van de zending met barcode 3STVJN011565699, is de zending inmiddels op 1 december aan u uitgereikt. Omdat u aangeeft dat een collega van mij u niet goed geholpen heeft ga ik dit voor u behandelen. Uw klacht geef ik door om te bekijken hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling over.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.