Klacht POSTNL: te late bezorging, leugens, onverantwoorde werknemers

rouwkaarten

VRESELIJK ERG, wij zaten te wachten op de rouwkaarten van onze zoon, zouden VOOR 12.00 bezorgd worden gister, zaterdag 10 augustus, we wilden bij de bijeenkomst zaterdag om 13uur de kaart bij de kist kunnen zetten, tot op het laatst thuis staan te wachten 12.15 moesten we echt weg rijden, geen post-nl , boos , verdrietig, teleurgesteld, rouwkaarten hebben toch voorrang, terug uit de bijeenkomst rond, 14.15, niks , ook geen briefje in de brievenbus
gelukkig kreeg iemand het idee om opnieuw op de track en trace te kijken, daar stond nu opeens bij: afleveradres: post-nl bij primera,
dus wij daar heen, nee, niks geweest, en als het komt is het maandag na 15uur, wat een stress
gaan bellen en bellen, thuis op de bank, zeggen ze :
het pakje is om 15,30 opnieuw aangeboden . ?????????????????????
niet , leugen, wij waren thuis, geen bel geweest, niks
uitvaartmaatschappy is ook aan het bellen gegaan,
het lijkt erop dat we pas maandagochtend verder kunnen worden geholpen door post-nl
om 18.30 gaat de bel, ik zeg: hallo, door de foon naar de ingang, word niks gezegd, ik denk, ik ren naar beneden, want hopelijk.....
de lift komt naar boven, ik wacht daar eerst , want stel dat het pakketje met kaarten daarin zit, dan lopen we elkaar mis,
komt er een buitenlandse man uit de lift, en geeft het pakje, vraagt niet eens mijn naam ofzo, maar goed, ik was blij dat het pakketje er was
ik vroeg nog: was jij er ook eerder om aan te bieden,
dat snapte hij niet, ik vroeg nogmaals: was jij er om 15.30 , snapte nog niet wat ik bedoelde, zei alleen : ik kom uit vlaardingen
ok, ik liet het erbij, was blij dat de kaarten er waren, alhoewel veel te laat
maandag was geen optie geweest ivm de begrafenis

klacht: mensen in dienst nemen die
en : niet snappen waar ze mee bezig zijn,
en : geen nederlands snappen
en : liegen, er is NIEMAND om 15.30 geweest

post nl, hoe kan dit,

notabene rouwkaarten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

excuses deze werknemer ontslaan!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste wil ik u condoleren met uw verlies. Ik vind het kwalijk dat u dit pakket niet op tijd heeft ontvangen en ik kan me voorstellen dat dit veel verwarring en stress heeft veroorzaakt. Mijn excuses hiervoor. Dit pakket is echter standaard verzonden volgens mijn informatie en niet als een rouwverzendset. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat de afzender inderdaad een klacht heeft ingediend en hier bericht over heeft ontvangen. De scan op 10 augustus van van 12:36 is vermoedelijk een foutieve scan geweest aangezien u aangeeft dat het pakket toch nog rond 18:30 is afgeleverd. Ik hoop dat het bij toekomstige zendingen weer soepel zal verlopen en ik wens u de komende tijd nog heel veel sterkte.