Op uw site staat weergeven dat mijn pakketje op dinsdag 16 april tussen 15:00-17:30 bezorgd wordt. Echter zijn jullie nu om 17:52 nog steeds niet langskomen... Dit vind ik erg vervelend aangezien ik hiervoor thuis gebleven ben. Hoe wordt dit opgelost?
Gewenste oplossing
Schadevergoeding of levering bij de lokale supermarkt plus in Helden.
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/ mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Het is zeker niet fijn dat een zending vertraging heeft opgelopen. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat deze zending 16 april om 22:51 bij ons is gebracht. Daarom is deze zending niet op het aangegeven tijdstip bij u bezorgd. Gelukkig zie ik dat deze zending de volgende werkdag om 16:17 bij u is afgeleverd. Deze zending is dus netjes binnen 18 uur bij u bezorgd.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.