Klacht POSTNL: te late levering post nl

thieu615

ik had een bestelling geplaatst bij een webshop die de volgende dag zou leveren. helaas met post.nl. krijg ik een mailtje om te zeggen dat het niet vandaag maar maandag wordt. dan heb ik het niet meer nodig.

ik wil door post nl de verzendkosten vergoed krijgen.

Door Black Friday en Cyber Monday is er zoveel extra online besteld, dat er een aantal pakketten zijn vertraagd. We doen onze uiterste best om deze pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Houd uw track en trace informatie in de gaten. Ik vermoed dat heet pakketje deze week bezorgd gaat worden. Excuses voor het ongemak. De belofte dat wij de volgende dag leveren wordt gemaakt door de afzender, voor een eventuele vergoeding kunt u daar terecht. Wij mogen 5 werkdagen doen over het leveren van een pakket.

thieu615
Een bedrijf van jullie omvang zou in moeten kunnen spelen oo dat soort overgewaaide verkooppieken. Gek dat de afzender jullie de schuld geeft van het beloven de volgende dag te leveren. De oplossing is dat nooit meer iemand met post.nl verzendt. Dan lost het probleem zich vanzelf op