Klacht POSTNL: te late levering post nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335270
Gebruiker
thieu615
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik had een bestelling geplaatst bij een webshop die de volgende dag zou leveren. helaas met post.nl. krijg ik een mailtje om te zeggen dat het niet vandaag maar maandag wordt. dan heb ik het niet meer nodig.

De oplossing

ik wil door post nl de verzendkosten vergoed krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door Black Friday en Cyber Monday is er zoveel extra online besteld, dat er een aantal pakketten zijn vertraagd. We doen onze uiterste best om deze pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Houd uw track en trace informatie in de gaten. Ik vermoed dat heet pakketje deze week bezorgd gaat worden. Excuses voor het ongemak. De belofte dat wij de volgende dag leveren wordt gemaakt door de afzender, voor een eventuele vergoeding kunt u daar terecht. Wij mogen 5 werkdagen doen over het leveren van een pakket.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
thieu615
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een bedrijf van jullie omvang zou in moeten kunnen spelen oo dat soort overgewaaide verkooppieken. Gek dat de afzender jullie de schuld geeft van het beloven de volgende dag te leveren. De oplossing is dat nooit meer iemand met post.nl verzendt. Dan lost het probleem zich vanzelf op
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen