Opgelost door POSTNL: Te late levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 376674
Gebruiker
Zomer20!9
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De laatste tijd gebeurd het regelmatig dat ik op de datum dat een bestelling zou worden bezorgd, in de middag bericht krijg dat de bestelling een dag later pas geleverd wordt.
Helaas ook vandaag weer.
Ik vind dit heel vervelend, je blijft er voor thuis en dan kost het je nog een dag,
ook de winkel waar het besteld is laat mij weten dat het vandaag geleverd zou worden.

Gewenste oplossing

Dat de datum van levering nagekomen gaat worden door Post NL
Geboden oplossing
Dag later bezorgd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat dit niet ideaal is voor u. Het grootste deel van de pakketten wordt inderdaad binnen 24 uur bezorgd, een klein deel kan wat vertraging oplopen in de sortering wat nu helaas is gebeurd. Mijn collega's zijn hier achter de schermen volop mee aan de slag. Dus ik verwacht dat het binnenkort beter gaat.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen