Opgelost door POSTNL: te late postbezorging PostNL

N. Oosterom

Kerstpost komt veel te laat aan (ook als ik het feestdagen schema van hun website gebruik)

voldoende medewerkers aannemen zodat de post goed verstuurd kan worden (niet de mensen als machine laten werken, maar meedenken van personeel gebruiken)

Geachte heer, mevrouw Oosterom,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw kerstpost te laat is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

We streven ernaar alle kerstpost binnen 3 werkdagen te bezorgen. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik helaas niet achterhalen wat er precies misgegaan is. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag aanvullende informatie van u. Op welke datum heeft u de post verzonden en via welke locatie? Kunt ook u aangeven hoeveel kaarten er in totaal zijn verzonden en hoeveel kaarten er niet of vertraagd zijn aangekomen? Op welke datum zijn de vertraagde kaarten bezorgd en kunt u mij het adres geven waar één van deze vertraagde kaarten is bezorgd? Ook ontvang ik graag uw telefoonnummer en e-mailadres. Zodra ik deze informatie van u heb ontvangen kan ik u verder informeren.

In afwachting van uw reactie,

Tamar

N. Oosterom