Klacht POSTNL: te laten bezorging post

Klachtnummer
# 415000
Gebruiker
Post
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorging:
kerstkaarten die voor kerst op de bus waren gedaan, pas gisteren ontvangen. En dan mis ik er nog best wat.
Slechte zaak......
In augustus zes weken op envelop uit Engeland moeten wachten.

De oplossing

Betere bezorging en service.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. U heeft kerstkaarten met vertraging ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u dit als mosterd na de maaltijd ziet. Daarom maak ik graag een melding van de situatie, zodat PostNL de interne processen kan verbeteren.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - de kenmerken waaraan u heeft kunnen zien dat de kaarten door PostNL bezorgd zijn;
    - de hoeveelheid kaarten die het betreft;
    - de verzenddatum van de kaarten die u op dinsdag 7 januari ontvangen heeft;
    - de namen van de afzender(s) en vanuit welke plaats(en) de kaarten verstuurd zijn;

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen