Klacht POSTNL: te laten bezorging post

Post

Bezorging:
kerstkaarten die voor kerst op de bus waren gedaan, pas gisteren ontvangen. En dan mis ik er nog best wat.
Slechte zaak......
In augustus zes weken op envelop uit Engeland moeten wachten.

Betere bezorging en service.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de postbezorging. U heeft kerstkaarten met vertraging ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u dit als mosterd na de maaltijd ziet. Daarom maak ik graag een melding van de situatie, zodat PostNL de interne processen kan verbeteren.

- uw e-mailadres;
    - de kenmerken waaraan u heeft kunnen zien dat de kaarten door PostNL bezorgd zijn;
    - de hoeveelheid kaarten die het betreft;
    - de verzenddatum van de kaarten die u op dinsdag 7 januari ontvangen heeft;
    - de namen van de afzender(s) en vanuit welke plaats(en) de kaarten verstuurd zijn;