Klacht POSTNL: Te lui om aan te bellen.

Wing

Voor de zoveelste keer is er weer een bezorger die het moeilijk vind om even aan de bel te drukken. Ik ben zelf speciaal thuis voor gebleven om mijn pakketje in ontvangt te nemen maar ook hierbij doen ze een brief in de bus en zijn meteen weer weg. Wat ook erg opvalt is dat ze op het briefje ook niet eens de moeite hebben genomen om het compleet in te vullen en alleen maar een cirkeltje tekenen bij het ''Niet thuis code''. Ik ga maar vanuit dat ze erg haast hebben of ze het gewoon vertikken om aan te bellen.

Het liefst vandaag nog leveren of bij een ophaalpunt vandaag leveren.

Bijlagen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger niet heeft aangebeld, terwijl u wel een niet ingevuld briefje in uw brievenbus heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Het is in een situatie als die van u spijtig genoeg niet mogelijk om het pakket alsnog dezelfde dag af te leveren. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden, volgens mijn informatie is het pakket op 3 september bij u afgeleverd.