Opgelost door POSTNL: Te mooi weer om te bezorgen

angry Opgelost
millie11

Ik wacht al 9 dagen op een geregistreerd pakket uit Nederland, de bezorgers in dit land gebeld en zij informeerden mij dat het pakket nog steeds in Nederland ligt. De reden is niet bekend, geen info bij track & trace. Bij nader onderzoek op de post nl. site staat "door het warme weer en veel online bestellingen komen sommige pakketjes later". In februari van dit jaar gaven ze als reden van vertraging "door het vakantieseizoen" (?) waardoor een pakket spoorloos werd, op track & trace worden adresgegevens soms verzonnen, terwijl een pakket van mij naar NL meer dan een week op hun depot bleef liggen om onbekende reden. Hoe lang zou de KLM 'in de lucht' blijven als hun management een dergelijke gehalte aan amateurisme en arrogantie tentoonstelde. Postnl huurt mensen in om de klachten te lezen maar zolang niemand verantwoordelijkheid draagt zal klacht 5257 er slechts 1 in de lange lijst zijn.

Verantwoordelijkheid opnemen voor dit wanbeleid in het management.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de vertraging vn uw aangetekende zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Doorgaans is een zending naar Portugal gemiddeld 3-5 werkdagen onderweg, maar door omstandigheden kan er wat vertraging ontstaan tijdens de verwerking en sortering van het pakket. Uw zending is volgens mijn informatie inmiddels afgeleverd. Mijn excuses voor de vertraging die was ontstaan.

millie11
Het pakket is inmiddels afgeleverd, maar in wezen is de klacht NIET opgelost omdat dit slechts 1 van de vele negatieve ervaringen was met dit postbedrijf. Ik denk dat vele mensen met mij pas overgaan tot het schrijven van een klacht als ze door meerdere ervaringen er toe gedreven worden en dat ook alleen maar bij de klachtenkompas doen omdat ze het gevoel hebben dat ze niet gehoord worden bij postnl....áls ze daar al ontdekken kunnen hoe ze een klacht kunnen indienen. De direktie van Postnl is doof en blind voor de duizenden klachten die er dit jaar ook weer binnenkwamen, en een smoes als "te mooi weer" om de post op tijd af te leveren getuigd van een schaamteloos kinderlijk amateurisme waar ze, nog steeds, hun zakken mee kunnen vullen.