Klacht POSTNL: Te overvolle brievenbus!!!!

Manondeboer

Hallo,

Wij wilden ons brievenbuspakketje toenstraks naar meerland brengen, omdat al onze brievenbussen uit de buurt zijn weggehaald!!! Waar we al totaaal niet blij mee zijn! Nu komen we aan op meerland "purmerend" zit die hele brievenbus dus helemaal afgeladen er kon niks meer bij!!! Erg slecht dus en als we zouden willen en kwaad zouden willen, konden we veel uit de brievenbus halen!! Neem ik julli erg kwalijk!!! Ik snap zoiezo niet waarom er brievenbussen zijn weggehaald??? Teveel werk ofzo te lang bezig?? Ik neem aan dat jullie hier iets mee doen!

Dat er of meer geleegd wordt of weer de brievenbussen terug plaatsen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een oranje brievenbus. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat ontzettend balen dat de brievenbus overvol is, ik begrijp dat u dit als niet prettig ervaart. Ik wil graag de melding voor u uit zetten.

* Locatie van de brievenbus aan de hand van www.postnl.nl/locatiewijzer;
    * Datum en tijdstip van het constateren;
    * Of de brievenbus inmiddels wel geleegd is;
    * Uw e-mailadres