Klacht POSTNL: Te overvolle brievenbus!!!!

Klachtnummer
# 407838
Gebruiker
Manondeboer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Wij wilden ons brievenbuspakketje toenstraks naar meerland brengen, omdat al onze brievenbussen uit de buurt zijn weggehaald!!! Waar we al totaaal niet blij mee zijn! Nu komen we aan op meerland "purmerend" zit die hele brievenbus dus helemaal afgeladen er kon niks meer bij!!! Erg slecht dus en als we zouden willen en kwaad zouden willen, konden we veel uit de brievenbus halen!! Neem ik julli erg kwalijk!!! Ik snap zoiezo niet waarom er brievenbussen zijn weggehaald??? Teveel werk ofzo te lang bezig?? Ik neem aan dat jullie hier iets mee doen!

De oplossing

Dat er of meer geleegd wordt of weer de brievenbussen terug plaatsen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een oranje brievenbus. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat ontzettend balen dat de brievenbus overvol is, ik begrijp dat u dit als niet prettig ervaart. Ik wil graag de melding voor u uit zetten.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Locatie van de brievenbus aan de hand van www.postnl.nl/locatiewijzer;
    * Datum en tijdstip van het constateren;
    * Of de brievenbus inmiddels wel geleegd is;
    * Uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen