Klacht POSTNL: Te veel klachten!

Klachtnummer
# 357885
Gebruiker
Elle
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik alleen maar klagers hoor over PostNL, maar als het goed gaat hoor je ze niet.

Ik ben heel tevreden over de service en levering van PostNL. Vooral de vaste bezorger Zlatan (Voorst gem. Voorst) is een topper!! Hij bezorgd altijd op tijd en er zijn goede afspraken met hem te maken voor wanneer is niet thuis ben.

Bij een bedrijf dat bijna 700.000 poststukken per dag!! bezorgd, zijn bijna 5000 klachten, dus reëel, waar er gewerkt wordt-worden fouten gemaakt. Het is immers nog steeds mensen werk. Dat neemt niet weg dat het heel vervelend is voor de mensen die gedupeerd zijn.

Enfin, ik ben heel tevreden en met mij dus 699.980 mensen dus ook! En dat mag ook wel eens gezegd!

De oplossing

Zlatan een compliment en bonus geven!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een compliment door wil zetten naar uw vaste bezorger. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat ontzettend fijn dat u zo te spreken bent over uw bezorger en dat deze goed werk aflevert. Uiteraard wil ik uw compliment compliment doorzetten om de bezorger in het zonnetje te zetten. Hiervoor heb ik echter wel wat aanvullende informatie voor nodig.

    Zou u mij een track & trace code willen sturen van een pakket dat de betreffende bezorger bij u heeft bezorgd? Ik ontvang ook graag uw e-mail adres. Als u zelf een compliment door wil geven, dan kan dat ook. Dit kunt u eenvoudig doen via onze website: https://www.postnl.nl/klantenservice/compliment/.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen