Klacht POSTNL: Te veel klachten!
Details
De klacht
Mijn klacht is dat ik alleen maar klagers hoor over PostNL, maar als het goed gaat hoor je ze niet.Ik ben heel tevreden over de service en levering van PostNL. Vooral de vaste bezorger Zlatan (Voorst gem. Voorst) is een topper!! Hij bezorgd altijd op tijd en er zijn goede afspraken met hem te maken voor wanneer is niet thuis ben.
Bij een bedrijf dat bijna 700.000 poststukken per dag!! bezorgd, zijn bijna 5000 klachten, dus reëel, waar er gewerkt wordt-worden fouten gemaakt. Het is immers nog steeds mensen werk. Dat neemt niet weg dat het heel vervelend is voor de mensen die gedupeerd zijn.
Enfin, ik ben heel tevreden en met mij dus 699.980 mensen dus ook! En dat mag ook wel eens gezegd!
De oplossing
Zlatan een compliment en bonus geven!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.