Klacht POSTNL: Te vroeg geretouneerd.

Klachtnummer
# 389282
Gebruiker
madmax82
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is een pakketje bezorgd bij een afhaalpunt, ik was voor werk vorige week in het buitenland dus pakketje nog niet kunnen ophalen.
Heb zaterdag sms gehad dat het pakketje er nog zeven dagen zou liggen... vandaag krijg ik een email dat het pakket retour word gestuurd...

De oplossing

Graag zou ik willen dat het pakket nog bij het afhaalpunt blijft (zoals eerder bericht in sms)

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketje die te vroeg retour zou zijn gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Als u zo’n SMS ontvangt, kan ik me voorstellen dat u verwacht dat het er nog ligt. Het is echter zo dat dit soort Sms’jes via de verzenders worden verzonden. Uw zending was vanaf 2 september beschikbaar en is het op de 10e retour gezonden. In dit geval is het netjes buiten de afhaaltermijn retour gezonden. Ik kan dan ook niets voor u betekenen. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen