Klacht POSTNL: te vroege levering

Klachtnummer
# 183242
Gebruiker
I.W.M. van Schaik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de 1e levering was ik niet thuis . toen heb ik op de site van track en trace aangegeven wanneer ze dan wel langs konden komen. Toen was ik dus thuis binnen de aangegeven tijden maar er lag al een briefje in de bus dat ze al geweest waren. heel irritant. nu hebben ze het pakket afgegeven bij een afhaalpunt. Dit is nu al een paar keer fout gegaan dat ze niet komen binnen de tijden zoals aangegeven via track en trace. Geef die tijden dan niet aan of zorg dat je binnen die tijden levert.

De oplossing

lever binnen de tijden zoals aangegeven via track en trace

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Schaik,

    Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat uw pakket niet is aangeboden binnen het aangegeven tijdvak. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.

    Het aangegeven tijdvak voor de bezorging van een pakket is altijd een indicatie. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het soms gebeuren dat de chauffeur eerder of later aan uw adres toe is dan het tijdvak aangeeft. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen. Als hieruit blijkt dat het tijdvak regelmatig niet gehaald wordt, ondernemen we hierin actie om te bepalen of het tijdvak opnieuw berekend of aangepast moet worden.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen