Klacht POSTNL: Te weinig porto

Klachtnummer
# 52040
Gebruiker
SUZIE
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn dochter en moeder hebben 'n portokaart gekregen waar ze 1,92 voor moeten betalen om alsnog de gestuurde kaart te krijgen. Ze willen dit best doen, maar ze hebben dit allebei al eens meegemaakt. Toen de 1,92 betaald maar de desbetreffende kaart nooit ontvangen. Dit systeem werkt dus blijkbaar niet.

De oplossing

De desbetreffende post gewoon afleveren en eventueel door de postbode aflaten geven om zo de porto te innen..

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van Eerd,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Uit uw bericht begrijp ik dat zowel uw moeder als uw dochter een portokaart hebben ontvangen maar niet de zending welke hierbij hoort. Zoals telefonisch besproken ontvang ik graag de betaalcode’s van de portokaarten zodat ik met u mee kan kijken.Ik ga er vanuit dat ik u voor dit moment voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen