Klacht POSTNL: Te weinig porto betaald?

Klachtnummer
# 178582
Gebruiker
H
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje als briefpost laten wegen bij officieel post.nl. punt (Tabac Actief Delfzijl).
Zelf in daar staande brievenbus gedaan.
Toch porto kosten te weinig betaald. Is behandeld als pakketpost.

Ik ben niet van plan om de kosten te betalen. Medewerker post.nl. heeft het pakje ook als briefpost behandeld.

M.vr.gr. Mw. van der Laan

De oplossing

Kwijtschelding

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Laan,

    Wat vervelend dat u een portokaart van ons heeft ontvangen.

    De reden waarom u deze portokaart heeft ontvangen kan ik u helaas niet vertellen. Zou u mij daarom de betaalcode van de portokaart willen sturen? Dan kijk ik graag met u mee.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Senna
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?