Klacht POSTNL: te weinig porto op pakketje

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 31050
Gebruiker
anmelda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg gisteren een briefje(kaart) of dat ik € 2,16 porto moet betalen over onvoldoende gefrankeerde post die ik verstuurd of ontvangen heb. Datum 22/7/2013. Op het bewuste stuk zou een sticker moeten zitten FRANKERING GECONTROLEERD.
Ik heb geen post verstuurd wel diverse post ontvangen rond die tijd maar geen met de bovengenoemde sticker.
Nu moet ik betalen terwijl ik totaal niet weet waar het over gaat. Op de site waar zijn naar verwijzen kan ik niets vinden.

De oplossing

Als er iets onvoldoende gefrankeerd is moet de kaart/brief bij het stuk geleverd worden dan weet je waar over het gaat. Ik wil dat Postnl. mij de betaling van Bedit bedrag kwijtscheldt.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van Os,Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u graag wil weten voor welke zending u portokosten heeft ontvangen. Om te voorkomen dat er persoonlijke informatie van u in het openbaar op deze website terecht komen, heb ik u inmiddels een brief met uitleg gezonden. Hierbij zit ook een scan van het betreffende poststuk.Met vriendelijke groet,Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    anmelda
    Datum
    Ik heb inderdaad een bijna onleesbaar kopie van de envelop ontvangen. Daar stond echter geen afzender op dus weet ik nog niet over welk stuk het gaat. De oplossing is dus nog steeds net als vroeger de melding van tekort aan porto op het desbetreffende stuk aanleveren en niet twee weken later. Ik zal het bedrag betalen want ik wil ervan af, maar helemaal tevreden ben ik niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anmelda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?