Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een portokaart heeft gekregen voor een door u ontvangen poststuk wat te weinig gefrankeerd was. Ik kan me voorstellen dat u niet op deze kosten zit te wachten. Graag reageer ik op uw bericht.
Als post onvoldoende postzegels bevat, dan sturen we een portokaart naar de afzender. In uw geval staat er mogelijk geen afzender op de brief. Hierdoor wordt de portokaart automatisch naar uw adres doorgezonden. Ik kan me voorstellen dat u het niet eens bent met deze portokosten, omdat u deze brief niet zelf heeft verstuurd. U bent uiteraard als geadresseerde niet verplicht deze kosten te betalen.
Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen en de kosten te kunnen laten vervallen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:
- Wat is de betaalcode die op de portokaart staat?
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice